AccueilCalendrierGalerieFAQRechercherS'enregistrerConnexionNouveaux messages depuis dernière visite
Rechercher
 
 

Résultats par :
 
Rechercher Recherche avancée
Qui est en ligne ?
Il y a en tout 40 utilisateurs en ligne :: 17 Enregistrés, 0 Invisible et 23 Invités :: 2 Moteurs de recherche

bartau, caferace03, camathias, cb1100r81, daigne, dbu, didier, EDOUARD Jean, faztaz74, gamerfou, gégépérigord, IHRE, mdiviak, MILO01, richardlemur, singleton560, V888

Le record du nombre d'utilisateurs en ligne est de 187 le Lun 3 Déc 2012 - 14:45
Derniers sujets
» [OLDIES] Restauration de mon side-car des années 1974/1975 (chassis court)
Aujourd'hui à 14:58 par enndewell joel

» [Endurance] Une ROADSON en Endurance
Aujourd'hui à 14:51 par enndewell joel

» [Road racing] Saison 2018
Aujourd'hui à 12:53 par richardlemur

» [Oldies] Jarno Saarinen, la star qui a révolutionné le pilotage... (Part 3)
Aujourd'hui à 12:15 par JH42

» [Oldies] Pour les nostalgiques de la course sur route de Dinan Trélivan
Aujourd'hui à 11:58 par pépé gros pouces

» [Oldies] Daytona 1973
Aujourd'hui à 11:54 par Apriliabarth

» Charade Heroes - 22-23 Septembre 2018
Aujourd'hui à 11:08 par Dialmax

» Le nouveau livre de Jacques Bussillet
Aujourd'hui à 8:37 par philippe7

» [Road Racing] GP Macau 2017
Aujourd'hui à 7:06 par mauto

» [Technique] La JBB-Metiss de A à Z...
Hier à 23:11 par ridley

» [Road Racing] MACAO GRAND PRIX 2017
Hier à 22:24 par 2strokeman

» [Oldies] GP Autriche 1997
Hier à 21:32 par Loveside

» [Oldies] Side-Car: quelques images
Hier à 21:23 par Loveside

» [Oldies] Les transporteurs de motos des paddocks
Hier à 21:05 par enndewell joel

» [Oldies] TT 73
Hier à 19:17 par Loveside

» [Oldies] Parlons Benelli !
Hier à 19:08 par caferace03

» [Oldies] Malheureusement, ils sont partis...
Hier à 18:45 par herve

» [Oldies] Quizz??????
Hier à 17:03 par philwood

» [WSBK] 2018
Hier à 16:25 par EDOUARD Jean

» [BSB] 2018
Hier à 16:03 par mickey

» [Road racing] Saison 2017
Hier à 14:13 par mickey

» [ MotoGP ] 2015 , une vidéo sympa ....
Hier à 13:28 par philwood

» [Oldies] 50cc de vitesse : Toute leur histoire ! (partie 2)
Hier à 12:09 par enndewell joel

» [MotoGP] Valentino Rossi, aujourd'hui...
Hier à 10:52 par sergaï

» [Oldies] Angel Nieto, Mike Hailwood, etc... ( Part 4 )
Ven 17 Nov 2017 - 20:33 par philwood

» [Oldies] A propos des Laverda
Ven 17 Nov 2017 - 20:01 par Le Xav

» [GP] Johann Zarco
Ven 17 Nov 2017 - 14:45 par BOOZE

»  [Oldies] Les découvertes de Tonton Hubert (Part 4)
Ven 17 Nov 2017 - 14:30 par bartau

» [Oldies] Les motos JBB, toute une histoire...
Ven 17 Nov 2017 - 14:07 par yves kerlo

» [Oldies] C'était le bon temps...
Ven 17 Nov 2017 - 8:47 par justin

La réclame...

Mots-clés
rouge coupe ducati HOnda icgp gerard bourg fourche geco temps polyester aermacchi side norton triumph RACING metiss réservoir 1973 jumeaux ROAD 2017 2013 moto classic yamaha
Meilleurs posteurs
Marc
 
philwood
 
mickey
 
Jarno
 
Pierre"PhilRead"
 
Fügner
 
yves kerlo
 
EDOUARD Jean
 
janpol84
 
bubu
 

Partagez | 
 

 Josh Brookes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Invité
Invité



MessageSujet: Josh Brookes   Jeu 20 Sep 2012 - 13:24

Il a ressigné avec le team TAS Suzuki

Having finalised terms with both Suzuki and Tyco Security Products to support its 2013 British Superbike Championship campaign, TAS Racing has agreed an extended contract with current BSB rider Josh Brookes which will see the Australian compete in Tyco Suzuki livery aboard a GSX-R1000 Suzuki.

Brookes currently holds second place in this year's British Superbike Championship standings as the series edges ever closer to the opening Showdown round at Assen in the Netherlands this coming weekend. And without removing his focus from the job in hand at 'The Cathedral' of motorcycling at the TT Circuit, Brookes is delighted to remain with Suzuki for a third consecutive BSB season.

Josh Brookes:

"I'm with the best team in the BSB paddock so I'd have to say: 'why would I leave?' It was all pretty straightforward and an easy decision to make if I'm honest. Philip Neill put a deal in front of me that for me, proved my value to the team and made me realise that they really wanted me there for 2013.

"It's nice to know they value me as the rider they want to win a championship with, and I appreciate that. It took me a while to begin with, but I'm very happy riding the GSX-R1000 and they've built a good team around me; so continuing was the only option. It's important for me to be in a comfortable environment as there's enough stress during the year - and Tyco Suzuki provides that."

Philip Neill - Team Manager:

"While we still have a lot of work to do this season and our focus is 100 per cent on the job in hand - which is to try and win the BSB title with Josh in October - I must admit it is really satisfying to have secured his services for 2013 at this early stage. It is also reassuring for us to have maintained our position with Suzuki and our title sponsor, Tyco Security Products, for another year.

"It really was an easy negotiation with Josh and I would go as far to say it was never in any doubt. When the rider is happy with his team, and the team, manufacturer and sponsors are comfortable with the rider, the outcome is usually inevitable - as it was in this case."

George Cheeseman - Marketing Manager, Suzuki GB:

"Josh has become a great ambassador for the Suzuki brand and is now almost synonymous with the GSX-R range because of his involvement in British Superbike with Tyco Suzuki and TAS Racing. We still have realistic aspirations of winning this year's championship and Josh's recent double at Donington has given us great hope and proved the pedigree of the new GSX-R1000. So to have secured his services for 2013 is pleasing and encouraging for all involved and gives us something to build on in the coming months prior to the new season."
Revenir en haut Aller en bas
 
Josh Brookes
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Josh Brookes
» Josh Gorges prochain Capitaine ???
» Josh Gorges signe pour un an
» 1935 Ford - Josh Mills - Mills & Co.
» Votre équipe type SCM/MSB !!!

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
 :: ACTUALITES :: [WSBK, SSP, STK, BSB, MA, etc]-
Sauter vers: